Tiny Hand eemiliajakobsson -

worktime

Klev upp och gick ner till Coop och lunchade med kollegorna. Surrade ett tag innan jag gick och handla. På måndag är jag tillbaka med alla dårar, jag längtar bara mer nu. Fick ett samtal imorse också om jag kunde komma och jobba i en utav kioskerna på matchen ikväll då det är ont om personal, hade jag inte jobbat kväll hade jag gjort det. Det är kul att man är efterfrågad och folk vill ha mig att jobba, kan ju bara betyda att man gör bra ifrån sig. Jag slutar ju på grillen på söndag också men dom har frågat om jag kan tänka mig jobba extra på helgerna, vi får se hur det blir med det. mig vill dom inte bli av med hehe.
nä nu ska jag mysa på med mina gummor innan jag rör mig mot arbetet.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback