Tiny Hand eemiliajakobsson -

2014.01.24

gokväll! fick ingen sömn alls inatt har haft en jävla huvudvärk idag, höll på att svimma på morgonen på jobbet. åkte hem vid lunch och fick sova 2 timmar.
nu har jag precis kommit hem, min bästaste loppanloo ville fira mig då jag fyllt år. vi åt middag på pastabacken, gick och kollade in sky baren på clarion o sen såg vi hundraåringen på bio. avslutade med en snabb visit på Allstar och kollade 2a perioden mellan luleå och örebro.

taack för idag loppan, super mysigt!
nu är det daga för ett nytt försök att sova.. godnatt!





Jag

När kommer det upp några nya bilder på dig?
Eller har du slutat blogga? =(

Anonym

När kommer det upp några nya bilder på dig?
Eller har du slutat blogga? =(


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback