Tiny Hand eemiliajakobsson -

Jonna Mäkipörhölä

Jonna moster Mäkipörhöla, minä rakastan sinua!<3
Jag sitter och lyssnar på Stiftelsen - Till landet ingenstans och tänker på dig.
Du är mer som min syster för mig än min moster. Vi brukar säga det, hur hade varit om vi var normala?.. SÅÅ TRÅKIGT!
Jag är extremt tacksam att ha dig i mitt liv och att jag kan dela allting med dig, och vet att du alltid finns för mig.
"Du och jag, vi ska gåå låååååångt till landet ingenstans! ååååå ändå, jag följer varje steg du tar, och du bara ler. för att vi kommer nå fram, till landet ingenstans!"
Så tråkigt att vi inte ses oftare, men vänta bara när jag till slut tar tag o fixar körkortet då blir det oftare besök.
Mina bästa upplevelser har jag fått dela med dig, Iron Maiden 2 gånger, en Turkiet resa och massa vilda partynätter. Vi har fortfarande mycket som väntar.
Tack för att du är du, samma kött och samma blod. puss på dig din tok!<3
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback