Tiny Hand eemiliajakobsson -

uttråkad part 2

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja.
Hur många har du varit kär i? 2½ tror jag nästan jag måste svara..
Är du kär just nu? Ja, nått åt det hållet iallafall.. 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Emilia.
När fyller du år? 7 januari.
Några piercingar? Nej.
Vad har du på dig just nu? Mjukiskläder
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag börjar tycka om mer och mer faktiskt. Gillar min personlighet och att jag är bra på att få andra människor glada. Jag tycker om att jag är envis och att jag inte låter någon stampa på mig!  
Vad är du bra på? Få andra människor på bra humör och på att lyssna. Prata också såklart;)
Vem älskar du mest på denna jorden? Min lillebror. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon annan, om jag inte vill ha hela sängen för mig själv;)

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Olivia
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj, jag tror inte jag har nån tråkig vän!?;o
Vem är snyggast av dina vänner? Ouff, det kan jag inte välja!

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Trotsat smärtan och härjat med en liten kille, sen tagit det lugnt..
Vad ska du göra nu? Sitta här en stund till, sen sova.
Har du gjort något dåligt idag? Kanske skulle använt hjärnan o inte härjat omkring så mycket om jag gjorde, gör nå så gaaalet ont i knät nu..
Vad har du ätit idag? middag och dumle. 
Har du duschat idag? Ja 
Är du trött nu? Extremt.
Vad händer idag? Blir lugnt.

Annat.
Hur mår du just nu? Ont i knät, trött men annars så är det påväg uppåt igen :) 
Är du hungrig nu? Nej.
Vad är klockan nu just nu? 20.04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Ja
Vilket är ditt favoritband/artist?- Iron maiden, Metallica och Guns n roses när det kommer till band..
Vad gillar du för musik? Jag gillar i stort sett allting, lyssnar musik beroende på humör.

Kärlek.
Är du kär just nu? Nånting åt det hållet. 
Har du kysst någon idag? Nej.
När kysste du någon senast? Julafton.
Är du romantisk? Nej, icke det. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej.
Vem sov du senast bredvid? Hemlis
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 o 19 tror jag.
Hur ska din tjejen/killen vara? Ojj! Det viktigaste är väl att han är ärlig och sig själv. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback