Tiny Hand eemiliajakobsson -

20140702

Aloha!
Helgen spenderades uppe i Ritsem, ca 45mil här ifrån. En perfekt start på sommaren. Uppe i fjällen, lugnt, fridfullt, varmt och en massa skratt med grymt sällskap. Jag fiskade inte så jätte mycket, låg mest i båten och solade. Men nån röding fick jag minsann. Helgen var ruskigt bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag och tisdag har jag spenderat ute i våran stuga. Det har varit över 20 grader och strålande sol bägge dagarna så jag har legat i solstolen hela dagarna. fucking wonderful. Jag har bränt mig rätt bra, flagnar till och med.. Igår när jag kom tillbaka till mamma gick jag in i duschen, sen snörde jag på mig en långklänning och smörjde in mig. Fick värsta utlandskänslan. Onsdag idag, blir att packa resväskan och se till att allt är klart inför morgondagens resa till England och Sonisphere festival. Ligger och lyssnar på några av banden vi ska se. Kommer bli en sån jävla upplevelse!! TAGGAD TILL TUSEN!
 
 
 
 
 

Jag

Asså du e ju super porrig

ME

Dags att uppdatera bloggen snart??


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback