Tiny Hand eemiliajakobsson -

midsommar!

Jag och syrran har gjort en tårta idag, morsan håller på med maten nu och jag börjar äntligen bli hungrig.
Åkte hem tidigare och hämtade hit mina prinsessor så fick dom vara ute på gården och springa omkring lite. Xider som i vanligafall brukar vara den mesiga var runt överallt medans Disney låg i mest i ett hörn.
Jag har varit lite för tjurig och skippat kryckorna lite väl mycket samt varit uppe och vandra alldeles för mycket så nu ligger jag i sängen med kylbandaget på och knaprar smärstillande, smäääärtan är brutal men det går över.
 
Jag ska försöka flörta med nån och se ifall det är nån som tänkt vara nykter ikväll (svårt att tro) som vill ha med mig och kanske rulla mot Piteå så att jag får rastas lite och träffa människor jag med. Ligga hemma helt själv är ingenting för mig alltså. Önska mig lycka till!
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback