Tiny Hand eemiliajakobsson -

dagens roliga

Här får ni några stycken

Hos frisören: -Ska jag kamma bena?
- Nej, det behövs inte, jag har inte så mycket hår där
--------------------------------------------------------
- Doktorn, folk vill inte prata med mig.
- Nästa!
-------------------------------------------------------
- Hur var namnet?
- Karlsson, utan X.
- Men Karlsson stavas väl inte med X?
- Nej, jag sade ju det!
--------------------------------------------------------
- Mamma, varför är det synd om myror?
- Det är väl inte synd om myror?
- Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta på myrstackarna.
(haha min typiska morgonhumor, sitter o tokgarvar)
----------------------------------------------------------
- Vad heter du då min lille vän?
- Hans. Precis som kungen.
- Men kungen heter ju inte Hans?
- Jodå, hans majestät
---------------------------------------------------------
- Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok.
---------------------------------------------------------
- Varför går du och knäpper med fingrarna?
- Det håller tigrarna borta.
- Men här finns ju inga tigrar.
- Nej, just det.
-------------------------------------------------------
En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med en glad hälsning:
- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma! svarade patienterna
----------------------------------------------------
Slutligen en fråga, vad tycker ni om "dagens roliga" är det nånting
ni vill jag ska fortsätta med, själv tycker jag de är jätte kul, haha!
Men vad tycker ni? Tacksam för svar :)


loll4n

klart du ska fortsätta, heheohohoho! gullemulle


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback