Tiny Hand eemiliajakobsson -

Dag 04 min dag

Nu ska man alltså skriva om sin dag.
Jag kan säga så här, har inte gjort NÅNTING idag.
Kom till skolan, hade inte kollat mailen så jag och Ebba satt i klassrummet och undrade varför ingen kom och var alla var, men våran lärare var sjuk och hade skickat mail om det men vi hade inte kollat. Efter det drog vi på stan, köpte 3 nya nagellack. Ska sätta mig och göra nya naglar sen. Lovisa kom sen och joina oss vi la oss i soffan inne på smedjan och sjöng o hade oss, sen for vi hem. Jag sov och vakna precis, så har min dag sett ut.
Nu ska jag ta mig en lång varm dusch, sen ikväll är det osäkert på vad som sker. Hade så gärna velat gå på Johnossi. Ska försöka ta kort på mina naglar later, ciao!
Lina Fouad, jag saknar ju dig habibi, hur kunde du lämna mig ensam i kylan över helgen?:( </3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback