Tiny Hand eemiliajakobsson -

nytt år nya möjligheter!

Nu startar jag min nya blogg, bort med det gamla och in med det nya!

Klockan är rätt mycket, och jag är trött! Tänkte bara slänga in lite bilder från nyår innan jag går och lägger mig. Imorgon drar jag igång bloggen på riktigt, kom gärna med tips och idéer om vad jag ska skriva om!

 
      Min älskade fru och jag                    jag och snyggissa!


Du är underbar gumman, jag eeeeelskar dig!!


Vi hände hos Amanda Nilsson innan jag Johanna och Cassi åkte vidare!


Nicklas, Johanna, Jag, Micke och Skoter stebbe! haha!

Det var allt ni får se nu, orkar faktiskt inte mera. Ska smörja in mig en sväng med brun utan sol nu sen ska jag börja avrunda och lägga mig o kolla tv tills jag somnar. Vi hörs mer imorgon, pusspuss!

Måste även tacka min vän, Petter Backman för att han orkade göra en header åt mig! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback