Tiny Hand eemiliajakobsson -

14/6-2010

Hejsan!
Jag åkte till Ängesbyn igår och var där hela dagen och kom precis hem.
Har sovit över hos mina kusiner och myst på rätt rejält med dom, hur skönt som helst att slippa stan för en dag.
Var dock lite läskigt när jag vaknade, för jag knäckte till nacken och det slet till som fan när jag vaknade och vred på skallen, nu kan jag inte vrida huvudet åt höger och inte lyfta armen. Vet inte riktigt vad det var som hände men det går väl över, hoppas jag. Ska iallafall gå upp och försöka sola nu, måste först prova ligga ner och se om det går, bilderna från i fredags kommer upp senare idag också kanske beroende om jag ska till mamma eller inte.

Justja, har en till sak att berätta. Ni vet att jag skrev om en spindel som var i mitt rum hemma hos mamma för typ två veckor sen eller nånting. I förr går natt låg jag i sängen och så såg jag en blomfluga på väggen som jag sen dödade så börja jag tänka.. "Hmm, varför finns dom där egentligen?" Sen slog det mig, aha spindlarna kanske äter dom eller nånting. Jag hade min läslampa tänd så såg en stor skugga på väggen, liknade två ben. Men då såg jag sån där jävla blomfluga så jag stirra på den och kolla ifall det var dens skugga kanske när den flög. Men icke de, så jag drabbas direkt av panik och flyger upp ur sängen o kollar ovanför kudden..

Bara 3dm ovanför kudden sitter det en jävla spindel, och jag skrek o visste inte va jag skulle ta mig till, allt i kroppen frös, blev helt stel. Sen ringde jag och väckte Ebba o hon bara skratta. Medans jag pratade med henne så kollar jag mot vädringsluckan (förmodligen där spindlarna och flugorna kommer in) och då klättrar det en till jävla spindel upp för sitt förbannade spindelnät, jag trodde allvarligt jag skulle svimma.
Huvva, orkar inte berätta mer haha ska upp o sola, hopppas på en snabb powenap, så sjukt trött. Spindeln höll mig vaken den natten X antal timmar, och inatt har de inte blivigt mycket sömn heller.

 
 
 
Sådär såg nacken ut tidigare idag, nu ser det betydligt bättre ut men dock gör det ondare också.
Undra hur det gick till och vad som hänt egentligen..-.-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback