Tiny Hand eemiliajakobsson -

17 Juni 2010

Godmorgon allesammans! Jag är jätte trött verkligen, mamma väckte mig klockan 10 imorse och jag måste vara barnvakt åt min åtta åriga kusin som är här från Finland. Vi sitter och lyssnar på Miley Cyrus, och jag tycker verkligen inte om hon. Sen igår satt vi och lyssna på mina låtar vilket det visade sig att hon också lyssnade på dem, men sen när jag sa till henne: "Vi har typ samma musiksmak ju" då fick svaret: "ÅHÅ, gillar du också Justin Bieber". Jag höll allvarligt på att smälla av, jag? Gillar Justin Bieber? Tänkte skälla ut henne, men istället höll jag mig lugn och sa, jag sjunker mig inte lägre än till Hannah Montana!

Nu ska jag iallafall ut på balkongen för att måla mina naglar, kommer säkert få måla hennes också!


Creeeepy, eller hur?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback