Tiny Hand eemiliajakobsson -

Blir inge bättre

Nacken gör fortfarande lika ont, fast ondare. Har även börjat få ont i axeln och ner över skuldran, det strålar ner.
Sitter och smörjer med Tigerbalsam ibland då & då, sen har jag den där lillakragen och halsduken också.
Nu vill jag att det ska bli bra för det gör alldelens för ont och det är sommar.

Ebba och jag skulle "lana" igår, så hon kom till mig vid 22 igårkväll. Vi såg One tree hill till tre sen somnade vi, hon vaknade till liv vid tre dagen efter så hon sov tolv timmar, jag själv har sovit skit dåligt inatt pga smärtan.
Direkt vi vaknade så började vi se Oth igen. Ebba åkte hem för lite drygt en timme sen, o allt vi gjorde idag var att se oth, vi klädde inte ens på oss. Nu ska jag lägga mig i sängen igen och försöka sova.
Take care, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback