Tiny Hand eemiliajakobsson -

blueray

Igår var jag med pappa och gjorde en massa ärenden, vi åkte ut till Storheden och skulle lämna in våran dvd som är trasig. Snubben som står och ska höra vad det är för fel på den och skicka iväg den har en tatuering på underarmen där det står "You'll never walk alone" och pappa direkt: "Jaha va ståre där då?". Killen visade och då sa pappa: "You'll never walk alone, ååh Liverpool". Jahapp, då börja dom snacka fotboll och tränare och allt vad de nu var, sen mitt i allt avbröt pappa samtalet och sa: "Jaja, hur länge måste jag vänta på att dvdjävuln är lagad då?" Killen: "jaa, ett par tre veckor" pappa: "VAAA, aldrig nä då köper jag en ny". Sagt och gjort, pappa köpte då en blueray istället. Men jag menar vadå..

Efter det for till och käkade på Max, när vi ätit klart tar vi oss kaffe. Automaten där låter och ryker rätt mycket när man ska ha kaffe och mjölk, pappa blev rädd och trodde den höll på att gå sönder men jag sa att den ska göra sådär. Vi satt och drack vårat kaffe och det var rätt mycket folk på Max, sen börjar pappa och asgarva, inte lågt heller. Med kaffe i munnen som han höll på spotta ut. Jag frågade vad fan de var frågan om och pappa sa att det var en gubbe som skulle ta kaffe med mjölk som hade blivigt rädd och backat undan när den började låta och ryka så mycket... Ehm.. Okej, ja det är det ju inte alla som gör, tänkte jag. Sen såg man på pappa hur han tittade på mig och jag måste ha gjort någon speciell min för när pappa kollat på mig slutade han och skratta, harklade lite grann sen fattade han nog att han själv måste ha sett ut ungefär likadant som gubben. Då började jag och asgarva istället, mycket bättre.

Aeh, det var väl inge mer med det, nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem och koppla i blurayen sen ska vi silla och se film ikväll, härråh.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback