Tiny Hand eemiliajakobsson -

Epilera benen

Nu har jag för första gången i mitt liv epilerat mina ben och det gjorde ont!
Satt på golvet ett bra tag innan jag vågade, började t.o.m lipa för att jag var så rädd och pappa bara skratta åt mig, som vanligt! Men till slut gjorde jag det och de gjorde tamefan ondare än att tatuera sig!
Iallafall det vänstra benet, det gjorde ondare än de högra av någon anledning, men jag gav inte upp iallafall utan jag gjorde klart båda benen. Så nu är det bara att börja med epilator o skita i att rakhyveln!
Det som var positivt var att när man drog med epilatorn över ett myggbett fram och tillbaka :)


Den där rackaren har vi, huvva ligen. Men dom där gröna sakerna på sidorna är ändå bra för dom gör så att man inte känner lika mycket innan det domnar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback