Tiny Hand eemiliajakobsson -

fiske

Igårkväll gick jag ut kring 22, då var Ebba här utanför mig och sen kom även Benne. Vi gick mot stan o satt där och tog det lugnt, sen kom Drugge och vi satt på Floras en stund. Vi blev svin sugna på att fiska så vi fick skjuts till Björx o hämtade fiskespön sen fiskade vi. Medans vi promenderade mot storsinken såg vi en fladdermus, how awesome!
Har aldrig förut sett en sån i mitt liv, eller jo i Danmark på nå zoo typ men inte i naturen så de var häftigt.
Det var bara Drugge och Benne som fick fisk, jag däremot.. Jag fiskade upp en galje, var helt säker på att det var napp och en fisk så vevade ivrigt in den men alla skratta och de var bara en galje.. Sen råkade jag kasta Ebba i benet, förlåt igen! Sen kastade jag på något konstigt sätt på land så jag fastnade i nå gräs så slet jag loss linan och den kom snabbt emot mig o jag fick kroken i magen, smart tjej! Ingen super fiskare.. Ebba hittade en groda också, jätte söt!


Drugge


Jonas


Drugge

Nu ska jag klä på mig och kanske ta en powernap även fast jag klev upp för 1½ timme sen, haha!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback