Tiny Hand eemiliajakobsson -

Fiske

En ny kategori; Fiske! Det kommer bli en hel del fiskande i sommar så lika bra att göra en ny kategori! Enjoy.

Nu har jag fått pappa att ta tag i fisket också, han blev taggad direkt.
Vi har varit och fiskat vid Ångsågen och han fick upp en gädda, inte särskilt stor men det var iallafall en fisk.
Efter det for vi och köpte massa nya drag, sen ikväll åker vi ut till Kallviken och fortsätter fiskandet där, awesome!


Pappa lite smått nöjd iallafall, "Emilia inte för att skryta men... Jag leder ju!"


Här är en bild från i fredags då jag fick Kallvikens första gädda (och första gäddan i mitt liv), vilket är det som räknas, så pappa, inte för att skryta men jag fick första;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback