Tiny Hand eemiliajakobsson -

Jätte trött

Är så sjukt trött. Sovit bara tre timmar. Jag kom hem vid tre kanske, och då hann jag inte mer än dra på mig bikinin och sätta mig för att sova i solstolen så får jag ett sms av min underbara fru att jag ska komma till stan.
Först tänkte jag inte åka för jag ville bättra på brännan och sova men sen for jag ändå och det ångrar jag inte en sekund, så sjukt mycket skratt och prat o gamla och nya minnen! Awesome.

Var inte trött då jag var på stan, men nu direkt då jag kom in så blev jag jätte jätte trött. Tror jag skulle träffa Lovisa ikväll och hänga med den pärlan om jag har orken, får se när hon hör av sig!
Orkar inte lägga upp bilderna från min kamera nu, förlåt men jag är så sjukt tired.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback