Tiny Hand eemiliajakobsson -

Mål i livet

Idag ikväll för ett tag sen bestämde jag mig att nu ska jag fixa ett av mina mål i livet.
Jag har inte orkat, inte haft lust eller tagit det på allvar, ikväll har jag bestämt mig för att ta tag i det och klara det! Det är bara Ebba som vet om det, men hon är ändå kanske lite omedveten om vad det handlar om.
Jag tänker inte berätta det för er som läser min blogg, för de jag vill berätta det för tänker jag berätta för och jag hoppas på pushning och stöd!

Har sett ner på mig själv och inte trott att jag ska fixa det, utan bara sett att allting blivigt värre att det har gått åt fel håll. Nu är det nog med det, nu slår jag näven i bordet och fixar det här. Det gäller att jag håller i och jag vill att de som kommer få veta vad det är hjälper mig att hålla i det och inte låter mig svamla bort det.

Många säger att det är i onödan och att jag inte behöver osv, men jag tänker inte lyssna. Det är inget överdrivet men det är någonting jag "drömt" om länge och nu ska jag fixa det. Känner mig faktiskt aningen laddad för det också. Tror att jag kommer klara det, kan dock bli tufft när det är sommar men det är bara bita ihop och bestämma sig och det har jag gjort, nu kör jag!

Sen till er andra, önska mig lycka till!
Fortsätter ni att läsa min blogg i en lääängre perion så kommer ni få veta det och se det.
Men det kan ta ett tag, ett bra tag och nu snackar jag inte om dagar/veckor. Eller jo veckor kanske. Ni märker!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback