Tiny Hand eemiliajakobsson -

Måndag 8/6-10

heter inte födelsemärken.. det är sånna man har när man FÖDS där av namnet. pigmentfläckar är ordet du söker.
Det var en kommentar jag fick av Andreas.

Jag vet att det heter födelsemärken när man föds, det hör man ju på ordet. Men jag säger inte "leverfläckar" eller "pigmentfläckar" för att jag tycker dom orden är mycket fulare än födelsemärken! Now you know.

God morgon iallafall. Jag är riktigt trött men har ändå lyckats stiga upp. Sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig sen ska vi fara till Sunderby sjukhus och jag ska göra EKG-test och Ultraljud.
Har ett litet hjärtfel som jag är och kollar var tredje år och nu är det dags för det igen. Vi hörs mer sen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback