Tiny Hand eemiliajakobsson -

Måndag

Hellu gubbar och gummor!
Ny vecka, två dagar kvar sen får jag sommarlov hur skönt som helst!
Igårkväll for jag med Filip in till stan och såg Skaburbian Collective, min lillebror fick också följa med.
Var knappt nå folk där, inge drag alls har spelat in och tagit bilder men har kabeln hos pappa så det kommer här framöver. Sen for vi tillbaka till mig o var här i kanske en timme sen skjutsa Fille mig till landstingshuset där jag först såg 4 harungar, hur söta som helst! Sen mötte jag Drugge. Haha, har även spelat in filmer med han och tagit bilder på han men dom ska jag inte lägga ut här, HAHA!

Vaknade kring halv 11 imorse, kvar sminket från igår mindre nice. Är vrålhungrig och känner mig mager som en  ben get så nu ska jag äta mat, vi hörs sen. Adjö!

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback