Tiny Hand eemiliajakobsson -

Söndag

Visst är det söndag idag? Haha, jag har ingen koll. Min midsommar har varit awesome iallafall.
Var i stugan på fredagen låg i poolen på en luftmadrass från halv 12 till kvart i 6, riktigt skönt.
Brände mig lite smått i fejjan o på bröstet men de är ju bara bra, då vet man att man blir brun!
Sen på kvällen hade vi 4kamp, stövel och sock kastning, boule typ och luftgevär. Det var skoj det med.
Sen ba tjilla vi på, underbart!

Igår kom jag hem vid två tiden, somnade till fyra sen blev jag våld gästad av Robin.D och Robin.W, idioterna låste ut mig på min balkong där var de var massor med spindlar så spela dom in när jag stod där med smått panik. Dom var hos mig till typ sju, sen kom Ebba och vi åt jordgubbar med grädde och chokladsås, sen tagga vi tivoli.
Orkar inte skriva mer om gårdagen, huvva inge roligt senare på kvällen :(

Vaknade iallafall i min egna säng där vid 1, sjukt trött. Ska snart cykla och möta min älskade fru på kvantum sen vi mojsa på hos mig, blir att färga hennes hår. Vi hörs mer sen, puss!

 
 
 
Lite brun är jag väl ändå, hihi!

Nu måste vi dra ihop nå gäng o lira volleyboll någon dag, tagga!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback