Tiny Hand eemiliajakobsson -

This time for africa

Har varit hos Linnea sen igårkväll, blev totalt utklassad i fia med knuff och lurad hela tiden, men idag slog jag både Emma och Linnea, suck on that! Har mest bara myst med Stig-Niklas (Linneas orm) och sen har vi ätit maränger som Linny bakade igår, mums! Ebba kom och var med oss sent ikväll, eller ja vid halv tio kanske då färgade hon mitt hår. Tack så mycket för hjälpen sötnos! Det blev bra och inga fläckar i pannan, woho!
Nu sitter jag här hos pappa och har skallebank och mår lite smått illa, ska sova snart ville ba uppdatera litt, härråh!

 
Sista bilden är då jag var ormvakt en timme idag ungefär, Linnea for iväg och solade. Haha Stigge krälade ner mellan elementet och väggen och det knastrade jätte mycket och jag blev jätte rädd, fick skit dåligt samvete trodde han skulle dö. Jag gick och frågade Jonte (Linneas sambo som satt och spelade dator) om han kunde mosas och till svar fick jag ett lätt skratt och :Han skulle inte mosa sig själv Emilia.. Okej, jag skämdes lite över att jag frågade men jag blev ju bara rädd! Sen kom han upp efter ett tag och det rasade ner en massa färg från elementet på golvet så då fattade jag varför det knastrade så mycket.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback