Tiny Hand eemiliajakobsson -

ÅH SLITZ

Suttit hemma hela förmiddagen, sen på kvällen cykla jag till Björx! Var med Benne och Cassmuttan.
Vi hade absolut ingenting att göra och bara tråkade men av någon jävligt konstig anledning blev det ändå roligt.
Jag cykla hem sen för att jag skulle visa bilderna på när jag blivigt blond. Sen kände jag att jag inte ville sitta själv hemma vid datan så jag tog fram den nördiga sidan av mig själv och packade ner min dator i dataväskan och sen cykla jag tillbaka till Björx och nu nördar jag och Cassi framför varsin dator istället, much better!

Vi ska snart dra igång lanet på riktigt, sitter och dricker Frank's energi dryck yummy. Jävlar vad de börjar göra ont inuti mitt lår av någon anledning.

Justja!!!!!!!!! När jag Cassi och Benne satt på lill kiosken så kom de nå retards ungar in och dom börja kolla på tidningarna som var precis bakom oss sen hör vi någon kille säga: "ÅÅÅÅÅH Slitz" och det var verkligen ett stönande ÅÅH. Jag höll mig för ett asgarv, Cassi brast ut i skratt och det gjorde jag med. Ungarna blev tyst o förstod att de var åt dom vi skrattade. Men de dröjde inte länge innan de blev föreläsning bland geeeksen "Men alltså.. Slitz är inte porr egentligen, de är bara modeller". Jahapp, då vare bara att garva igen. Sen klara jag inge mer och då gick vi ut igen. Det gjorde min kväll rolig, thanx dudes!

Nä, nu måste vi dra igång lanet jag och lirarN^






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback