Tiny Hand eemiliajakobsson -

Änglavakt

Jag och Linda var som sagt och kollade på Änglavakt.
Helt ok film, grät konstant sista halvtimmen.
Men det roliga var inte filmen, nejnej.
Filmen visades i den största salen på SFbiografen i Luleå.
Vi hade inte reserverat nå platser men vi fick de bästa i salongen, azum tänkte jag.
Satte oss ned några minuter innan filmen och undrade "var är alla?"
Tror ni det kom någon?...NEJ!
Vi satt helt själva i den största salen och såg på filmen.
Wierd, vi börja ju fantisera att de skulle ligga någon under stolarna som skulle
skrämma oss, eller att vi sku bli dödade eller liknande.
Ojoj, once in a lifetime tror jag det här är alltså.
Nu ska jag sova iallafall så att jag orkar upp imorgon, gnatt!

Fick en kommentar, en fråga vilken linje jag går av någon anonym.
Jag går samhälls med inriktningen samhälls!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback