Tiny Hand eemiliajakobsson -

from yesterday

Berättar lite smått om gårdagen bara för att.
Satt hemma och trodde inte det skulle hända nånting alls.
Sen kring 21 så blevdet att åka ut ändå, Holma, Johan och Aziz kom och hämtade upp mig.
Vi for till Tuna och träffa Mats en sväng, sen gled vi mot Bergviken snabbt.

Vi gled vidare mot G-stad till Camilla en liten sväng, hon hade inflyttningsfest.
Var jätte mycket folk där så vi var alls kvar nå länge.
Gick till Wika möbler och mötte Emma, Rebecka och Maggan B.la.
Vi var fast i G-stad visste inte hur vi skulle ta oss hem.
Joel kom för att säga hej och blev kvar surrandes en stund sen var han så snäll att han skjutsade hem
mig, Rebecka och Maggzor. Tack för det!
Var rätt roligt att vara nykter med alla dem där måste jag säga.
Rebecka gjorde det bästa under kvällen vid kullen, mer än så säger jag inte!
Sötgumman!

Ikväll är det Luleå hockey vs. Timrå som gäller.
Luleå hockey har ett sätt att inte komma med i slutspelet
och det är om de förlorar under ordinare matchtid,
så det är bara nu att hålla tummarna att de antingen vinner i antingen ordinare match tid eller i sudden,
de kan lika gärna förlora i sudden och de är vidare. Behövs bara ett poäng, kom igen nu!
Årets match, Coop Arena 18:30, BE THERE!

Såg att jag fått en anonym kommentar "förbannat snygg!", måste väl tacka för den!
Spännande är det med anonyma kommentarer i sådana tillfällen men hade varit roligare och veta vem den filuren var, höhö! Ahmen härråh!
 


Johan Strandljung, vilken lirare!:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback