Tiny Hand eemiliajakobsson -

paltkoma

Varit hos farmor och ätit palt nu.
Så sjukt gott, tröck i mig fem stycken och hennes paltar är enorma!
Blev riktigt mätt, la mig direkt i soffan sen 15 minuter senare..
- FIIIKA!
jahapp, två kladdkakebitar o en morotskaka o kaffe,
jag har så uppsvullen och full mage nu.
Känns som att den ska spricka vilken sekund som helst, det t.o.m spänner o ryggen för
att magen är så utspänd..


Jag: pappa, fan vad fel det ser ut, du passar inte med en sån där hund.
Pappa: vadå ser fel ut, vad ska jag ha då? En kalv? HAHA

Sen stod vi utanför statoil och pappa bad mig hålla i hunden.
Pappa: Emilia håll i hunden, han ska ju öppna dörren!
Jag: Va? Ofta han kan öppna dörren?
Pappa blänger på mig och säger.. CALLE, kan och ska öppna dörren..

Wopps, sånt som händer, nåja.
Vi hörs mer sen. Härråh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback