Tiny Hand eemiliajakobsson -

sry again

Sämst uppdatering!

Har rätt mycket att skriva men som alla kanske inte vill läsa så jag håller mig borta från det.
Berättar lite om igår istället!

Jag kom hem kring 3 på eftermiddagen la mig och vilade en stund,
sen kom Ebba och Amanda.L till mig och vi tjillade en stund.
Sen gjorde vi oss klara och for till Minus 30, värdelöst.

Var så tråkigt så ojoj, och absolut inte värt pengarna.
Anledningen till att jag ville dit var främst för att se Neverstore.
Dom var ju bra, men mickarna var så låga att man knappt hörde vad dom sjöng.
Ison & Fille var de lite mer drag på men inte riktigt min musik smak men det dög!

(klicka för att se bilderna)
  
  
  
  

Efter minus 30 gick jag, Ebba, Jennie och Sofia till Max och Jennie åt mat,
var massa människor där man kände igen som man fick hälsa på.
Åkte sen vidare och spenderade natten i Sunderbyn, kom precis hem därifrån.

Sitter och väntar på plankstek till middag, sen ikväll blir det mysa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback