Tiny Hand eemiliajakobsson -

What a day

Jag skrev igår att jag skulle lämna tillbaka jackan, hej föressten.
Visade jackan till Linnea på Stinas där hon jobbar, och sen när jag skulle lämna tillbaka den
så märkte jag att kvittot inte var kvar och då fick jag inte lämna tillbaka den.
Så jag gick tillbaka till Stinas o kollade, det var inte kvar.
Sen säger Stina att hon hittade ett HM kvitto som hon slängde, så det fanns kvar tack och lov!
Lämnade iallafall tillbaka jackan och köpte ett linne o leggings istället.

Skulle sen hem från stan och hoppade på bussen, busskortet funkade inte.
"Vet du vad du gör, gå till LLT-info så fixar du dig ett nytt kort istället och tar nästa buss"
Jahapp, det var bara kliva av och gå dit då.

Nåja, ska nog färga håret ikväll, tillbaka till det mörk-mörka!
Tillbaka till Emilia, tror jag får se hur jag gör,
ahmenhärråh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback