Tiny Hand eemiliajakobsson -

hittade ett gammalt inlägg

men nu ska jag berätta när jag typ höll på bli dödad av en älg igår!
jag och carro kommer på mopeden, så precis några meter framför vi ska svänga ner efter vägkanten till stugan ser jag nå stor brunt stå precis vid vägen jag tänkte ju direkt äre en jävla häst som har rymt, men icke de, de var en älg. den vände på sig o stod med ansiktet mot oss, och jag tvärnita ju, blev jävla livrädd carro skriker där bak samtidigt som hon slår mig att jag ska fortsätta köra, så älg jävuln började gå mot oss, och jag gasade fullt igen o sen när vi kom förbi älgen som var 1½ meter bredvid oss börja den gå assnabbt bakom oss, halv sprang typ, jag panik som fan, skriker och börjar lipa hur mkt som helst, carro halv grät hon med, så kom de en bil o då blev älgen rädd o sprang in i skogen. jag tror aldrig jag varit så rädd i mitt liv, riktigt äckligt. sen när jag kommer ner till stugan igen, så ska linny och pappa åka o hämta kenneth dom stanna o fråga vad de var, jag berätta medans jag lipa så dom hade svårt att höra vad jag sa, sen börja dom as garva o körde iväg o pappa ba " hahahhaha hälsa helge "

de räckte tydligen inte med en jävla älg heller, när vi är nere och fiskar så ser jag hur de rör sig i gräset, så går jag ett steg till sen slingrar en snok jävel förbo, en jävla orm! hyffsat scary!

på dagen vid halv 12 igår, så kom jag o carro till stugan, så satt vi o snackade om spindlar, då ser jag hur de kommer en senapsfärgad spindel o går på hennes arm, jag skrek rakt ut o börja grina... sen sätter vi oss på samma ställe igen när vi fått bort den då springer de en spindel på hennes hals upp till hennes kind sen slog hon bort den, jag börja grina.... ska in i bodan o hämta solstolar så var de en svart skit äcklig stor hårig spindel på sladden utanför, jag skrek till och spindel HOPPA iväg, jag grina... haha, blev gråtkalas nångång igår alltså! :)

haha lite småkul ändå o minns verkligen dom där dagarna oj så rädd jag var!!

carro

vi har fan haft våra dagar ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback