Tiny Hand eemiliajakobsson -

just beacause

 

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen? - kroppen
2. Gillar du kaffe? - japp

3. Hur mår du just NU? - Bra och övertrött, men ändå dåligt inombords
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? ´- har inte nån crush!

5. Berätta om din senaste dröm. - kommer inte ihåg, tror det var den då jag var i kåbdalis så drömde jag att mamma ringde och berättade att min lillebror hade dött, var de värsta jag drömt!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - nej
7. Vad vill du ha just nu? - en kram!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - haha faktiskt
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - biter och slickar!
10. Använder du smileys? - jajamen!
11. Har du träffat någon kändis? -
jajamen.
12. Gillar du keso? - ibland
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - haha JAJAMEN!
14. Hur många länder har du besökt? - vet inte riktigt
15. Är dina föräldrar stränga? - nowpe.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - en sak jag ska göra innan jag dör

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - ja
18. Brukar du hyra film? - det händer
19. Var kommer du vara på lördag? - vet inte
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - nej jag var inte där
22. Vad åt du till lunch? -
korv o mos
23. Har du lockigt hår? -  nej

24. När grät du senast? - vet inte
25. Har du gått in i en vägg någon gång? -  jajamen!
26. Favoritårstid? - sommar 
27. Vem höll du senast i handen? - minns faktiskt inte!? ;o
28. Sover du med TVn på? - nej
29. Tycker du att du är gammal? - nej
30. Är du mörkrädd? - jajamen!
31. Gillar du ditt liv just nu? -
jadå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - ja
33. Har du bra syn? - jajamen
34. Var är dina föräldrar just nu? - pappa ligger nog hemma i sin säng och sover, och mamma sover också
35. Vad har du på dig just nu? - trosor
36. Vad var det senaste du köpte? - mozarella sticks!
37. Hatar du mer än 3 personer? - nej
38. Använder du sushipinnar? - nej
40. Äger du ett vapen? - alla har väl knivar
41. Gillar du ditt hår? - ibland
42. Gillar du dig själv? - jadå, oftast.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - dom står mig lika nära, men har alltid varit pappas flicka, men vill inte stå närmare någon av dom, utan lika!
44. Hur ofta använder du MSN? - dagligen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback