Tiny Hand eemiliajakobsson -

kaffe till dom trötta

 

Är hur trött som helst, tänkte ta en powernap men kände när jag la mig ner att jag inte skulle kunna somna.
Sitter nu och dricker en stor mugg med kaffe istället så jag orkar vara uppe ett tag till innan jag sova iallafall.
Läste just på aftonbladet att svenska folket har betalat nå jävla glas åt Victoria och Daniel som en bröllopspresent, 1000 glas har svenska folket gett, dom som betalar skatt. Usch för det där, tycker inte alls om det.. BLÄ!

Haha, sen fick jag höra nå riktigt roligt också, hahaha! 

- eemiliajakobsson' säger (18:14):

sa till mamma att hon ska få fara o köpa energidryck åt mig på starre

Southbeach säger (18:14):

 

 

haha, du blir som alla sm

åfjortispojkar som dricker energidrycker för att vara coola

- eemiliajakobsson' säger (18:14):

HAHAAHHAHAH

Southbeach säger (18:15):

 

 

mamma får köpa ut, man måste va 16 

Southbeach säger (18:15):

 

påtal om de, HAHA, jag fick visa leg på willys för att köpa en gång....

- eemiliajakobsson' säger (18:15):

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAH

Southbeach säger (18:15):

 

16 år..

Lite kul var det ändå, okey.. inte lite JÄTTE KUL! hahaha Nu ska jag duscha osv, pussen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback