Tiny Hand eemiliajakobsson -

Let the time pass by

Sitter och lyssnar på gammal musik och väntar på att Lovisa ska bli klar så jag kan börja rulla mot Hertsön.
Är inte så där jätte säker på vad vi ska göra ikväll, men det blir att vara ute och tjilla i sommarvädret, skön-t!
Blir dock en rätt tidig kväll, ska ju springa/gå stadsmaran imorgon. Måste ju vara utvilad.

Jag har bränt mig lite på armarna i ansiktet och på bröstet i solen, men det är inte så farligt men de svider lite smått faktiskt, men då vet jag ju att jag är på väg att bli brun iallafall, de gillar vi.
Nä nu ska jag inte sitta här o skriva nå mer skit, ha en trevlig fredagskväll allesammans, kyss!

 
Läääängesen jag hade uppsatt lugg, yiho.

Spindelmannen har ej många vänner kvar, han sydde sig en dräkt som satt perfekt.
Han svinga sig bland hus ja i ett hjälte rus, så skynda dig att skjut där tog nätet slut.
Han glömde fylla på å hej vad det kan gå och nu är döden där och knackar på.
Tarzan var från stan, men blev ett djungelbarn och enda vännen var en babian.
En dag såg han Jane och jävlar vilken boom, för stackars Tarzan dog av könssjukdom,
för vad hon inte sa var att hon blev så gla' av att träffa nya karlar varje dag.

Haha lite Nomy där, just because, HÄRRÅH!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback