Tiny Hand eemiliajakobsson -

moped

Jag och Ebba har varit ute ikväll och moppat runt som nå andra galningar, eller nånting i den stilen.
Nu är jag fast här och måste sitta här (trots min EXTREMA mensvärk) och göra klart historieinlämningen som ska vara inne imorgon. Kommer bli en lång natt, men det ska nog gå bra är ju helg imorgon så det är lugnt.
Skönt att jag får lång helg också, ledig på måndag för att jag var duktig o gick stadsmaran!

En fråga bara, hur många ser skillnad på en gräsklippare och en skoter? Alla! Eller justja.. Inte Ebba.
HAHAHA, vi skulle till Bergnäset och träffa Lukas en sväng så innan bron är det en bil med ett släp och på den står en gräsklippare och Ebba frågar "Är det där en skoter?" Hon lät vääldigt fundersam, och jag skaka på huvudet och låtsades som att jag inte hörde någonting. Tyvärr Ebba, men jag råkade få med det där i skallen.

Nu har jag inte tid att sitta här och svamla, måste öppna min Party mix påse och börja äta från den och sen plugga. Btw, har inte varit så onyttig som den här veckan på riktigt länge, får ångest! Adjö.


Jag ser inte ens smart ut med såna där glajjer, hmm..

eppo..

DEN SÅG UT SOM EN OCKELBO BAKIFRÅN! :(


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback