Tiny Hand eemiliajakobsson -

Snart godnatt

Har varit och solat, det blev inte att fika någonting för att Ebba hade ätit på Waldorf tidigare och var mätt.
Var riktigt skönt att sola, eller nä.. Det var så jäkla varmt, har aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag, USCH! Solade även med bikini idag bara för att se om jag skulle få nå linjer, och jajamen det fick jag! Great!

Vi tänkte bada efter solningen, men då ringde Peter (Ebbas pappa) och sa att hon skulle komma hem.
Så vi ska fika imorgon efter skolan, sen blir det och bada då istället. Nu har jag precis kommit ut ur duschen, riktigt skönt med en ljummen dusch innan läggdags.

 
Linjer, yäää!

 
Nya sommar tröjan och snygg tatueringen, ännu mer yää!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback