Tiny Hand eemiliajakobsson -

spider

Har lite smått panik fortfarande..
Låg och vila ögonen lite smått på mage i min säng, sen fick jag någon över mig som också vila ögonen lite haha.
Efter ett tag kollade jag upp och mot fönstret och där hänger det en spindel och vandrar neråt från sitt äckliga spindel nät. Jag skriker rakt ut och får världens panik, men kan inte röra mig eftersom att jag har en människa som är ganska mycket längre än mig över mig. Haha kommer bort efter några sekunder och springer och ställer mig vid dörren och lipar.. Woops, jag var visst tydligen rädd för spindlar, Tack för att du dödade den, men inte tack för att du påminde mig om den när jag glömt det så nu måste jag sova på soffan...

Huvvaligen, jätte läskigt det där med spindlar. Nä, ska börja lägga mig i soffan snart och försöka sova. Tror inte det kommer att vara några problem är riktigt trött. Dock måste jag nog äta någonting innan, för är extremt hungrig nu igen. Värmer mig nog en pizzaslize eller hur man nu stavar.
Godnatt och sov gott!



Hör hur min lillebror är uppe och springer och hostar jätte mycket, han ligger med jätte hög feber.. Krya på dig gubben... stackare :(<3

Benne!

Haha :D sötis emilia :D Den skulle aldrig döda dig ^^


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback