Tiny Hand eemiliajakobsson -

onsdag

Startade dagen med 3 timmars skrivande. Hade nationella provet i svenska B idag.
Jag är nöjd med min skrivning och hoppas på ett bra betyg!
Har hunnit vara med min habibi Lina en stund idag, fulat oss o en liten vandring på stan.
Cassi kom sen, jag gjorde en ny nagelförlägning. Riktigt nöjd där med. Blev samma som sist fransk manikyr med genomskinligt glitter. Lite vinter aktigt, såg idag att det glittrade som snön, precis som jag vill ha det!!

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, skönt pass idag. Imorgon blir det vila.
En dusch på detta sen läsa igenom Lollans rapport igen, imorgon är det opposition.


Haha jag och ex partypinglan! no more parties!

Att man tappar andan när man möter en människa har jag alltid bara trott varit ett ordspårk.
Idag när jag såg dig tappade jag allvarligt luften ur mina lungor..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback