Tiny Hand eemiliajakobsson -

lördag

En seg dag idag, smärta här och där och riktigt trött.
Igår var en rolig kväll. Satt först hemma hos Lina jag hon och Cassi och föra lite. Sen skulle vi till bussen men den hade redan gått så där stod vi och visste inte hur vi skulle ta oss vidare. Ringde runt lite här och där men sen skjutsade Alex mig och Cassi till Tuna, Lina for hem. Vi åkte till Tim och blev där ett tag tills det kaosade och polisen kom. Tänker inte sitta och skriva här vad som hände men fick iallafall vittna och även ett samtal från polisen, blev jätte glad för att polisen ringde mig haha.

Efter vi varit hos Tim och alla for därifrån så gick vi vidare till någon annan (minns inte vem) mötte upp Johnny och hängde med honom. Kvällen slutade iallafall hemma hos Pontus, var trevligt.

Vid halv fem tror jag då kände jag att nu måste jag ge upp, jag ville hem och orkade inte vänta på bussen som gick sex så jag började att promenera. Gick från Tuna till Malmudden, tog massa omvägar. Var nära flera gånger på att lägga mig på vägen och sova, benen värkte så sjukt och vänsta knät svek mig två gånger, högra gorma till en gång också men jag fortsatte att gå och var hemma kvart i sex.

Blir en jävligt lugn kväll ikväll tror jag, känns det som nu. Vi pratade om chips, dipp, godis, glass, popcorn, läsk och film. Känns som att det behövs, men ingenting är säkert med Emilia.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback