Tiny Hand eemiliajakobsson -

dålig uppdatering

Hallåja! Jag har varit grymt dålig på att uppdatera här i bloggen, men tror inte att det är någon som bryr sig särskilt mycket om det. Har iallafall hunnit med att flytta, jajamen! Nu har vi flyttat in i den nya lägenheten fast än kan vi inte vara där för att de håller på att tapetsera om i 3 sovrum. Men kommer bli jätte fint när allt är klart.
Ska hoppa in i duschen nu och sen göra mig klar, ska in till stan en sväng med självaste Lovisa.
Umgicks med den bruden en stund igår också, och ack så skönt det var att bara sitta i nåra timmar och babbla om allt mellan himmel och jord över ett kafferep HAHA!
Nä nu ska jag in i duschen, jag uppdaterar mer sen (om jag kommer ihåg).


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback