Tiny Hand eemiliajakobsson -

söndag

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros och plockar ihop i mitt rum lite.
Har suttit en stund på balkongen och stekt, och nu ska jag börja klä mig och sen göra nya naglar var så längesen sist. Linda inspirerade mig igår med lite glitter naglar, och nu ska jag för första gången måla hela nageln och inte bara tippen, får se hur det blir och hur jag trivs med det.

Imorse när jag och Tobbe vaknade (jag vakna av mitt livs värsta mardröm) så pratade vi om att åka till Kolmården nästa månad (jag har aldrig varit där och vi har surrat om det i typ en månadstid) sen även åka förbi Stockholm också, hoppas det blir av men jag tror nog det. Nåja, nu ska jag klä på mig och göra naglar sen kommer Carro, vi hörs sen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback