Tiny Hand eemiliajakobsson -

tisdag

Hejsan!
Idag har jag varit i Sunderbyn hela förmiddagen på sjukhuset och röntgat och även fått sakta med säkert börja använda den svarta "ställningen" jag haft på benet mindre. Har även tagit bort mina naglar (vilket känns sjukt surt) men jag gjorde ett fel och dom sprack, nästan de flesta men jag vet vad jag gjort fel och när jag ska göra om dom kommer det bli snyggt, då ska jag inte stressa heller.

Frågade kusin idag om hon fått lön och hennes svar var "jo, innan påsk" så jag ringde till chefen och fråga och jajamen, min lönespec var borttappad... Så har fått göra om allting, och får pengarna imorgon, tack och lov!
Nu ska jag gå och fixa mig, kom just ut ur duschen, vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback