Tiny Hand eemiliajakobsson -

en rolig helg

Helgen har varit riktigt bra, fredag var jag på allstar med Lina och Lovisa, sen där inne träffade vi en massa.
Var riktigt trevligt, sen for jag till han och sov där, vaknade och sen for jag hem för att göra mig klar inför Skellefteå resan. Var kul att se första matchen för iår och bättre var det när det var derby, riktigt tråkigt att Luleå förlora bara.
Bussresan hem var klockren, massa sjungande och allt annat, men det får stanna mellan dom som var med tror jag!
En liten teaser, resten får ni själva fantisera vidare om.
Sen när vi var tillbaka till Luleå hoppade vi av vid Stadsparken och det blev att åka grisen ett var vändor, riktigt roligt. Sen vandrade vi vidare till Allstar, träffade riktigt många vänner som jag inte sett på länge så det var kul.
Hojja var en rolig helg, skriver om en stund ska klä mig åså, kommer en bildbomb med bilder jag inte lagt ut ännu.

Fasteritunteri

Voj voj säger jag bara ;))


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback