Tiny Hand eemiliajakobsson -

just drive

Idag har det varit en jävligt bra dag vill jag då lova.
Varit kul på skolan, förbannat massa skratt.
Lina och Lovisa har haft idol audition och Lina gick vidare, helt fantastiskt. (filmer kommer)
Nu har jag precis kommit hem, varit på Ormberget och åkt madrass en liten stund men det gick inte tillräckligt fort och alla var så tråkiga så vi for på årets första skoter tur istället, fan vad underbart!

Var riktigt roligt förutom att mitt knä som vanligt ska rackla.. Hojja, men snart är det operation.
Nu ska jag snart sova i guess, börjar dock 12.10 imorgon, sköönt! Sen drar jag Ebba och Lina till min stuga och ska käka fondue och bara mysa på. Vi hörs! Sov gott!:)


Lovisa "tatuerade" mig idag;)

sötnos, puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback