Tiny Hand eemiliajakobsson -

onsdag

Hello, har ingen blogginspiration.
Har ingenting att skriva om heller för den delen.
Igår var jag iallafall på LF basket och fråga mig inte varför, kände mig så vilsen och lost absolut inte min grej.
Var kul i början, har inte varit där på 5 år så det var lite roligt men det gick fort över så blev det långtråkigt.

Idag vaknade jag 20 minuter innan jag skulle vandra till skolan på dom 20 minutrarna hann jag klä på mig, sminka mig, äta frukost. Känner mig duktig. Varit och ätit lunch med Anna och Lina, blev en bacon o avocado macka tackar för den Annis!:)

Ikväll har jag inte en aning om vafan som händer, alla är så tråkiga och ska sova eller plugga..
Nåja, ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback