Tiny Hand eemiliajakobsson -

Det slutar aldrig

Att regna, helt sjukt!
Det verkligen ÖSER ner och det är ju inte direkt den sommar man längtat till.
Jag åker till Borlänge om 8 dagar och jag hoppas att det är bättre där, menar.. Inte så kul att tälta om det ska spöregna. Igår var jag iallafall hemma hela dagen, skönt! Var med mammsen och hon färgade mitt hår sen slappade vi bara framför tvn. Tobbe kom hit, och han gjorde en jävla entré haha. Mamma hade just varit på toaletten (som är precis vid dörren) och Tobbe kommer in, svartklädd med luva på precis då mamma kommer från toan, mamma blir svin rädd när hon ser en svartklädd man vid dörren. Hojja, hon kom in till vardagsrummet och SKAKADE och även grät av rädsla. Stackars mammsen, men vi skratta åt det sen.

Nu sitter jag på Jörgens dator och har därför inga bilder, så härrå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback