Tiny Hand eemiliajakobsson -

hello!

Har varit en jobbig men ändå rolig helg förutom allt jävla svammel!
Fredag var jag med några brudar från min klass hos Tabita sen gick vi vidare till Udden och nattbadade.
Lördag var jag och Lina ut på Kaffelino, sen hemåt.
Söndag var jag så otroligt bakis så ojoj, på kvällen kom Tobias hit och mös på med mig, behövdes!
Imorse kom Agnes hit och jag är lite "barnis" åt henne, vi slet upp Tobbe ur sängen och har varit o metat, kul!
Nu sitter vi och kollar på disney XD. Ikväll ska jag bjuda min lillebror på Allstar, han gjorde mig så sjukt stolt efter sin uppryckning i skolan, så nu förtjänar han lite food o han har aldrig ätit på Allstar Tobbe hänger också med.
MUMS! Vi hörs eller nå, härrå!

USCH!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback