Tiny Hand eemiliajakobsson -

peace and love!

Hejsan allihopa!
Inte mycket uppdatering här inte, nejnej!
Nu är det iallafall så att jag åker till Borlänge och Peace and love idag.
Jag har dock knappt packat nånting, inte planerat nått men ändå är nästan allt fixat.
Lovisa och jag har pratat om att fixa allting i måånader nu, men sen blev det dagen innan/samma dag men vad gör det?
Ska bli sjukt kul att åka iväg, är dock inte lika taggad som jag var när jag bestämde mig för att åka men det kommer väl. Det jobbigaste av allt är att jag måste vara borta från Tobias i en vecka.. Sen är jag hemma i tre dagar innan jag åker mot Finland och IRON MAIDEN, galet! Men det kommer nog gå bra, nyttigt att sakna varandra!
Har varit vaken sen tobias skulle upp klockan fem, låg i sängen och tittade lite Jersey shore och sen har jag packat.
Klockan tio ska jag iväg på arbetsintervju, hoppas det går bra det också!
Nååja, nu ska jag fortsätta att tanka musik o föra över på ipoden, cya!
(sista bilden är från då jag och tobbe precis hade börjat träffas)
HONEY, i'm gonna miss you as hell!
Jag älskar dig valpen! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback