Tiny Hand eemiliajakobsson -

regnet det bara öser ner..

God morgon!
Jävligt tråkigt väder, det spöregnar..
Igårkväll var jag med Tobias och vi åkte iväg och hyrde tre filmer på Hemmakväll.
Jag och Tobbe har aldrig sett en film förut utan att han har somnat, men igår såg vi alla tre utan att han somna!
Street warrioir, gun och jackass 3D hyrde vi och jag tyckte alla filmerna var bra.
Idag finns det inte så mycket att göra, jag ska åka med mamma (förhoppningsvis) till Storheden och handla tält, sovsäck och andra saker jag behöver till Peace and love. Det är snart dags för det också.
Känner ingen större tagg till det ännu, men så fort jag och Lovisa börjar babbla om det blir jag extas!
Har inga bilder nu till bloggen, båda mina kameror är utan batteri och laddarna vet jag inte var dom är.
Jag ska hitta dom så jag får dra igång systemkameran, sen har även Alex erbjudit mig hjälp så jag får lära mig kameran o alla funktioner som finns. Nåja, ska dricka en tredje kopp kaffe nu och hoppas på att jag bli piggare!
Pusss så länge!:)
(hittade en bild på min söta kusin när hon var bara några månader gammal söte!)

Pernilla

Nämen så liten, man glömmer hur små dom är


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback