Tiny Hand eemiliajakobsson -

Operation imorgon

Imorgon är det dags, operation 13:00.
Var tänkt att jag skulle opereras klockan 8 men jag är 3dje som opereras.
Börjar bli sjukt nervös och har en växande klump i magen, hojja.
Ett stort plus är att jag kommer inte att känna något alls i benet eftersom att jag kommer att få en spruta i ljumsken då jag sövts ned som gör att jag inte kommer känna något alls i benet fram tills sent på kvällen/natten.

Ikväll har det varit folk här hos oss och fikat, lillebror fyller 16.
Helt sjukt vad stor han blivit, jag ser han fortfarande som lilla lilla Calle men nu är han längre än mig och 16 år :o
Grattis till dig iallafall gubben!

Nu ska jag in i duschen och tvätta mig med en bakteriedödande tvål, hatar!
Sen blir det samma visa imorgon bitti.

Kommer inte bli någon uppdatering, skriver hur allt har gått och så när jag är hemma och orkar ta tag i det igen.
Puss på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback