Tiny Hand eemiliajakobsson -

nagel behov

Emma nk: dagens skämt, ligger nå i det du säger.. Men är inte alls socker/fett sugen nu när jag börjat träna hehe!
Hello ni andra!;)
Sitter och ser hockey och Sverige leder med 1-0 andra perioden började precis.
Håller på ragga lite brudar som vill göra naglar, har sånt sjukt sug på att göra naglar nu så voivoi.
Mina jag har nu har jag haft i en vecka och dom sitter fortfarande som sten, inga sprickor och fortfarande jätte fina.
Är du sugen, hör av dig och kom förbi!!

EMMA

Fan, jag blev svinigt jävla sugen på att göra. Var precis påväg att slänga iväg ett sms åt dig för att kolla när du kan osv, och så kom jag på att jag inte får ha lösnaglar på mig när jag jobbar........ Fuck my life


http://emmaridefors.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback