Tiny Hand eemiliajakobsson -

söndag

Godkväll.
Har varit tråkigt med uppdatering, som vanligt..
Har ingenting att säga egentligen, men än en gång så ska jag försöka!

Helgen iallafall, i fredags var jag med Tobbe och vi fick för oss att vi skulle dricka lite efter det att vi hade varit och träffat mammsen och jögge som tog sig en jävel, så vi hämtade upp eric och robin och drack lite sen styrde vi in mot allstar, väldigt trevligt. Jag och Tobbe gick hem till mig på Varvet och satt uppe och pratade och hade jätte mysigt, sjukt skönt. Sen gick vi och la oss.

lördags var det tänkt att vi skulle åka ut till stugan på dagen men bilen stod på Malmudden så vi åkte ut först på kvällen och blev bara middag sen åkte vi till Boden och kollade streetrace och massa annat.

idag har jag bara tagit det lugnt hemma, nu sitter jag och tittar på VM finalen, sjukt nervösstämning här hemma.
Hoppas verkligen Sverige vinner. Imorgon ska jag försöka börja uppdatera mer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback